Alliance MurD3r_InC
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Alliance MurD3r_InC

forum de l'alliance MurD3r_InC
 
AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

 

 un petit message?

Aller en bas 
AuteurMessage
Fee_moi_mal
Noob expert
Noob expert



Masculin
Nombre de messages : 44
Age : 37
Date d'inscription : 31/10/2006

un petit message? Empty
MessageSujet: un petit message?   un petit message? Icon_minitimeVen 20 Avr - 19:51

Hello, here is I have a small problem I am to connect on Thursday morning without any equipement on me, and I thus wanted to change my passwords but it make more than year which I have not to change, I thus wanted to know if it was possible to send to me my reponse has the question, I have a character lvl 69 and I achete silks every I, I have not envy(urge) to lose my character Fee_moi_mal, I have a guild, I have friend ...
For shown that my build is the best, I was understand why I shall owe shall have to stop while the bot they continue ..

Sry For my bad english but i use a traslator XD because 'imm not english
To prove , it's my my last Email is******************** , and i'm lvl 69 whit 16.16%, i have wolf [now friends have my wolf (for moment) ans squirrel , her name is <merci> , i have again 17 Day of tickets. i play on Alps . i love this game , i'm famous on this server for my unique Kill's

I epere to have of your news, and I often envoye to you lists of Botter on Alps

***********@yahoo***

voilà ce que j'ai envoyer en bug reports
Revenir en haut Aller en bas
Fee_moi_mal
Noob expert
Noob expert



Masculin
Nombre de messages : 44
Age : 37
Date d'inscription : 31/10/2006

un petit message? Empty
MessageSujet: Re: un petit message?   un petit message? Icon_minitimeVen 20 Avr - 19:51

pourriez vous peu etre envoyer des bug reports en me soutenant ?
Revenir en haut Aller en bas
 
un petit message?
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» petit liste de bot
» Petit jeu (qui s'appelle où suis-je?)
» Images sympathiques

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Alliance MurD3r_InC :: CielObscur-
Sauter vers: